Kalender

jan
28
tirs
Musikalsk legestue
jan 28 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

feb
4
tirs
Musikalsk legestue
feb 4 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

feb
11
tirs
Musikalsk legestue
feb 11 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

feb
25
tirs
Musikalsk legestue
feb 25 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

mar
3
tirs
Musikalsk legestue
mar 3 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

mar
10
tirs
Musikalsk legestue
mar 10 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

mar
17
tirs
Musikalsk legestue
mar 17 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

mar
24
tirs
Musikalsk legestue
mar 24 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

mar
31
tirs
Musikalsk legestue
mar 31 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

apr
6
man
Påskeferie
apr 6 – apr 13 heldags