Kalender

okt
1
tirs
Musikalsk legestue
okt 1 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

okt
8
tirs
Musikalsk legestue
okt 8 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

okt
22
tirs
Musikalsk legestue
okt 22 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

nov
5
tirs
Musikalsk legestue
nov 5 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

nov
11
man
Efterårsferie
nov 11 – nov 15 heldags
nov
12
tirs
Musikalsk legestue
nov 12 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

nov
19
tirs
Musikalsk legestue
nov 19 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

nov
26
tirs
Musikalsk legestue
nov 26 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

dec
23
man
Juleferie
dec 23 2019 – jan 3 2020 heldags
jan
7
tirs
Musikalsk legestue
jan 7 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?