Kalender

mar
24
tirs
Musikalsk legestue
mar 24 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

mar
31
tirs
Musikalsk legestue
mar 31 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

apr
6
man
Påskeferie
apr 6 – apr 13 heldags
apr
7
tirs
Musikalsk legestue
apr 7 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

apr
14
tirs
Musikalsk legestue
apr 14 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

apr
21
tirs
Musikalsk legestue
apr 21 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

apr
28
tirs
Musikalsk legestue
apr 28 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

maj
8
fre
Store bededag
maj 8 heldags
maj
21
tors
Kristi himmelfartsdag
maj 21 – maj 22 heldags
jun
1
man
2. pinsedag
jun 1 heldags