Kalender

nov
12
tirs
Musikalsk legestue
nov 12 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

nov
19
tirs
Musikalsk legestue
nov 19 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

nov
26
tirs
Musikalsk legestue
nov 26 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

dec
23
man
Juleferie
dec 23 2019 – jan 3 2020 heldags
jan
7
tirs
Musikalsk legestue
jan 7 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

jan
14
tirs
Musikalsk legestue
jan 14 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

jan
21
tirs
Musikalsk legestue
jan 21 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

jan
28
tirs
Musikalsk legestue
jan 28 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

feb
4
tirs
Musikalsk legestue
feb 4 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

feb
11
tirs
Musikalsk legestue
feb 11 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?