Kalender

sep
3
tirs
Musikalsk legestue
sep 3 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

sep
10
tirs
Musikalsk legestue
sep 10 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

sep
17
tirs
Musikalsk legestue
sep 17 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

sep
24
tirs
Musikalsk legestue
sep 24 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

okt
1
tirs
Musikalsk legestue
okt 1 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

okt
8
tirs
Musikalsk legestue
okt 8 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

okt
22
tirs
Musikalsk legestue
okt 22 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

nov
5
tirs
Musikalsk legestue
nov 5 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?

 

nov
12
tirs
Musikalsk legestue
nov 12 kl. 9:30 – 10:25

RYTMIK, LEG, MUSIK OG BEVÆGELSE 1-3 ÅR

Børn skal bevæge sig, og en musikoplevelse bliver derfor ofte mere ”forståelig” og vedkommende, hvis den er knyttet sammen med bevægelse.
Vi danser og leger forskellige musikalske lege. Vi øver fælles puls og forskellige rytmer og børnene får lov til at prøve forskellige rytmeinstrumenter, hvor træningen ikke alene går på at spille på instrumentet, men i lige så høj grad også på at kunne lade være
Dette giver børnene en oplevelse af musikkens form: ”I verset er vi stille, men i omkvædet skal alle æggene rasle.” Samtidig giver det også børn en oplevelse af at udtrykke sig med musik- hvordan lyder regn på en triangel eller en elefant på en bongotromme?